Ga naar hoofdinhoud

We geven je rust, overzicht en tijd

Hofman & Van der Hoek Administratie en Belastingadvies helpt Startende ondernemers, ZZP’ers, MKB maar natuurlijk ook particulieren in de regio Arnhem – Nijmegen.

Onze organisatie kenmerkt zich door:

  • Een open en informele werkwijze
  • Persoonlijk contact en duidelijke taal
  • Flexibiliteit en professionaliteit
  • We gaan voor een duurzame klant relatie.

Wij begrijpen als geen ander dat ondernemers al genoeg aan hun hoofd hebben en meer verwachten van een administratiekantoor dan administratieve dienstverlening alleen. Wij bieden onze klanten daarom meer. Meer rust, overzicht en tijd zodat ze zich kunnen focussen op wat echt belangrijk voor ze is: zaken doen!

Rust
Bij ons heeft iedere klant een persoonlijk aanspreekpunt. Dat is handig, want zo kunt je altijd direct bij ons terecht met je vraag. Onze medewerkers zijn hoog opgeleid en altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen ons vakgebied. Ze denken proactief met je mee, waardoor je als klant zeker weet dat je voor de beste oplossing kiest. En dat geeft rust.

Overzicht
Als ondernemer heb je behoefte aan overzicht. Voor ons betekent dit een bijgewerkte administratie en een tijdige belastingaangifte. Daarnaast begrijpen we dat je geen behoefte hebt aan ingewikkelde jaarverslagen en onbegrijpelijke adviezen. We zorgen er daarom altijd voor dat we het jaarverslag of advies persoonlijk met je doorspreken, zodat je altijd weet wat de laatste stand van zaken is. En dat zorgt voor overzicht.

Tijd
Als ondernemer ben je altijd druk. Doordat je de administratie gedeeltelijk of helemaal aan ons kunt uitbesteden, hou je meer tijd over voor andere dingen, zoals het binnenhalen van nieuwe klanten. Of om juist lekker even op vakantie te gaan. En als je dringende zaken wilt bespreken, dan kunt je altijd direct bij ons terecht, ook buiten kantoortijden. Dat is voor ons een kleine moeite en scheelt je een hoop kostbare tijd. Handig toch?

Ontmoet het team

Theo Hofman (Meppel) is het aanspreekpunt binnen Hofman & Van der Hoek Administratie en Belastingadvies voor onze relaties. En hij werkt ook op de locaties van onze klanten.

Marian van der Hoek (Oosterbeek) is de office manager. Zij ondersteund Theo bij de verwerking van de financiële administraties van onze opdrachtgevers. Tevens verzorgt zij de financiele administratie van de onderneming.

Hofman & Van der Hoek Administratie en Belastingadvies - Over ons

Over Hofman & Van der Hoek Administratie en Belastingadvies

Sinds 2004 hebben wij een administratiekantoor in Darp (gelegen tussen Meppel en Steenwijk), een groot deel van onze klanten is gevestigd in de regio Arnhem – Nijmegen. Dit is de reden geweest dat wij een nieuw kantoor hebben geopend in Arnhem in het voorjaar van 2019, te weten: Hofman & Van der Hoek Administratie en Belastingadvies. Wij zijn gevestigd in het ondernemingscentrum Facility Point aan de Meander 251 te Arnhem.

Facility Point Arnhem is gebouwd in 2000. Het gebouw is ontworpen als business center. IJsseloord 2 is een bloeiend businessgebied gelegen aan de Pleyroute (N325), de kruising van de A12 en de A348 is vlakbij. Facility Point Arnhem ligt bij de ingang van het bedrijventerrein, je bent dus zo op de snelweg. Het Grand Café van Facility Point Arnhem is een warme ontmoetingsplek voor het gehele terrein.

Hofman & Van der Hoek Administratie en Belastingadvies -Meander 251 in Arnhem