skip to Main Content

Zoek je een Boekhouder in Arnhem?

Hofman & Van der Hoek Administratie en Belastingadvies de boekhouder voor Arnhem e.o.

Startende ondernemers

Voor Starters hebben wij een speciaal Starters-pakket voor slechts € 29,95 per maand All-In
Geen verassingen achteraf!

Administratie

Voor gevestigde ondernemers hebben wij diverse pakketten. Vanaf € 55,- per maand All-In.
Vraag naar onze speciale overstapkorting!

Salarisadministratie

Besteed je salaris administratie uit.
Zo heb je meer tijd voor je personeel en je onderneming!

Je administratie laten verzorgen door een ervaren boekhouder in Arnhem

Is de administratie doen niet je favoriete bezigheid? Geen probleem, het is wel de favoriete bezigheid van onze boekhouders en wij nemen deze taak dan ook graag uit je handen. Hofman & Van der Hoek Administratie en Belastingadvies is een jong en dynamisch administratiekantoor en wij richten ons voornamelijk op het midden- en klein bedrijf, maar natuurlijk zijn particulieren ook van harte welkom. Wij zijn gevestigd in Arnhem, maar onze klanten bevinden zich in de ruime omgeving van Arnhem, Elst en Nijmegen.

Onze ervaren boekhouders maken gebruik van een modern boekhoudsysteem waarmee snel en efficiënt gewerkt kan worden. Door dit moderne systeem heb jij overal 24/7 inzicht in je boekhouding die door ons gedaan wordt. Zo heb je niet alleen de mogelijkheid om je hele boekhouding aan ons administratiekantoor uit te besteden, maar kun je ook slechts een deel aan ons over laten en de rest zelf doen. 

Wij helpen al meer dan 15 jaar ondernemers met het laten groeien van hun onderneming. Hofman & Van der Hoek Administratie en Belastingadvies weet als geen ander welke fases je als ondernemer doormaakt en tegen welke administratieve en financiële uitdagingen je aanloopt.

Ons werkgebied is o.a.:

  • Apeldoorn
  • Arnhem
  • Dieren
  • Duiven
  • Ede
  • Elst
  • Heelsum
  • Huissen
  • Nijmegen
  • Oosterbeek
  • Renkum
  • Rheden
  • Wolfheze
  • Velp
  • Wageningen
  • Westervoort
  • Zevenaar

Zit je buiten deze regio’s? Geen probleem hoor. Wij hebben zelfs klanten op Ameland en in Zuid-Limburg en de andere Nederlandse Provincie’s. Geen dorp, plaats of stad is ons te ver!

Jouw voordelen

  • Tijdbesparend door je administratie geheel uit te besteden
  • Scherpe vaste prijzen
  • Deskundige en ervaren medewerkers
  • Bellen, mailen en appen is super handig, maar soms is het ook fijn je boekhouder even face-to-face te spreken
  • 24/7 via een online dashboard inzicht in je administratie
  • Gratis voor de deur parkeren in Arnhem
  • Openingstijden 9.00 uur t/m 17.00 (na kantooruren en op zaterdag op afspraak)
  • Snelle respons. Waarom uitstellen tot morgen als je het vandaag al kan doen?

Administratie samenwerken

Contactformulier

Onze blogs

Covid-19 en je onderneming

Wil je weten welke regelingen er zijn voor je onderneming i.v.m. het Corona virus? Meld…

NOW 2.0 Regeling

De NOW 2.0 is vanaf 6 juli aan te vragen bij UWV. De werkgever kan…

Vakantiedagen 2019 vervallen op 1-7-2020

De wettelijke vakantiedagen die de werknemer in 2019 heeft opgebouwd, vervallen op 1 juli 2020.…